Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень

Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Систематизовано ознаки класифікації інформації для маркетингових досліджень. Наведено основні види постачальників маркетингової інформації та її зміст залежно від мети маркетингового дослідження.
The classification signs of information for the marketing research are systematized. The main types of the marketing information suppliers and its contents depending on purposes of the marketing research are given.
Description
Keywords
маркетингове дослідження, інформація, постачальник, місткість ринку, кон’юнктура, конкуренти, споживачі, marketing research, information, supplier, market capacity, the conjuncture, rivals, consumers
Citation
Яковлєв А. І. Організація інформаційного забезпечення маркетингових досліджень / А. І. Яковлєв, Л. С. Ларка // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 406–418.