Проблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових досліджень

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана"
Abstract
В статті досліджено основні тенденції еволюції систем маркетингу, підходи до спеціального науково-практичного моделювання і оцінок параметрів розвитку соціально-економічних явищ, конструктивно опрацьовано актуальні аспекти їх проблематики.
The evolution of the marketing systems, features of the special scientific and practical models, estimations of parameters of development of the social and economic phenomena, are analysed in the article.
Description
Keywords
ринок, маркетинг, система, моделі досліджень, сегментація, market, marketing, system, models of researches, segmentation
Citation
Шафалюк О. К. Проблема динаміки і перспективи у розвитку маркетингу і маркетингових досліджень / О. К. Шафалюк // Формування ринкової економіки [Електронний ресурс] : зб. наук. праць. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. О. О. Бєляєв. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 418–430.