Особливості стартегічного маркетингу територіальної взаємодії в умовах євроінтеграції

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто сучасні проблеми, що зумовлюють необхідність розвитку стратегічного маркетингу територіальної взаємодії. Охарактеризовано стратегічні орієнтири для забезпечення стратегічного планування і управління конкурентноздатними регіонами. З позицій стратегічного маркетингу розглянуто маркетингові стратегії та інновації розвитку регіонів, особливо транскордонних територій в умовах євроінтеграції.
The article deals with contemporary issues and the necessity to develop strategic marketing territorial interactions. The characteristic of the strategic guidelines for strategic planning and management competitive regions. In terms of strategic marketing deals with marketing strategies and innovation of development regions, especially cross-border regions in European integration.
Description
Keywords
стратегічний маркетинг, стратегічне планування, транскордонні території в умовах євроінтеграції, strategic marketing, strategic planning, cross-border areas in terms of European integration
Citation
Войтович Н. В. Особливості стартегічного маркетингу територіальної взаємодії в умовах євроінтеграції / Н. В. Войтович // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Спец. вип.: Управління людськими ресурсами: проблеми теорії та практики : в 2 т. – Т. 2, Ч. І. / редкол.: А. Ф. Павленко [та ін.]. – С. 470–477.