Стратегічні альянси як сучасні бізнес-моделі розвитку підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Визначено концептуальні основи формування стратегічних альянсів як сучасних бізнес-моделей компаній. Обґрунтовано особливості функціонування стратегічних альянсів у вітчизняній практиці.
The article deals with the conceptual basis for the formation of strategic alliances of modern business models of companies. The work substantiates the peculiarities of strategic alliances in domestic practice.
Description
Keywords
бізнес-модель компанії, стратегічний альянс, стійка конкурентна перевага, ключові компетенції компанії, business model, strategic alliance, sustainable competitive advantage, core competencies of the company
Citation
Ревуцька Н. В. Стратегічні альянси як сучасні бізнес-моделі розвитку підприємств / Н. В. Ревуцька, А. В. Янголь // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : в 2 ч. – Ч. 1. – С. 170–176.