Результативність споживання товарів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-11-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття присвячена дослідженню сучасних аспектів оцінки результатів процесів споживання товарів. Дане дослідження побудовано на систематизації та переосмисленні методологічних позицій розробки чи удосконалення аналітичного інструментарію обґрунтування стратегічних і маркетингових рішень. У роботі зроблена спроба поєднання економічних, поведінкових і соціально-психологічних розробок у сфері сприйняття товарів на ринку споживачем. Такий підхід дозволив запропонувати використання асоціативних решіток для опису економічних результатів споживачами товарів, як базису розробки стратегічних рішень підприємства й оцінки його результатів не тільки з позицій ресурсної ефективності, а з позицій сприйнятої ринком споживчій цінності товарів.
The study is devoted to modern aspects of researching the results of evaluation of goods consumption. This work is based on the systematization and the revision of methodological positions of a business development or strategic and marketing analytical tools development. In the article, the authors have tried to integrate economic, behavioral and socio psychological aspects of product perception on the modern markets. So, this approach allows to offer associative matrices for product’s describing by a consumer as a way of strategic decision making and an economic result evaluation. The economic result estimation is not based only on the resources analysis but also on the consumer’s perception of a product’s value. Firstly, the results of this study will be useful for researchers of the marketing efficiency and also for managers of different levels, marketing managers and owners.
Статья посвящена исследованию современных аспектов оценки результатов процесса потребления товаров. Данное исследование построено на систематизации и переосмыслении методологических позиций разработки или усовершенствованию аналитического инструментария обоснования стратегических и маркетинговых решений. В работе сделана попытка объединения экономических, поведенческих и социально-психологических разработок в сфере восприятия товара на рынке потребителем. Такой подход позволил предложить использование ассоциативных решеток описания экономических результатов потребителем товаров, в качестве разработки стратегических решений компании и оценки ее результатов не только с позиций ресурсной эффективности, а и с позиций соответствия воспринятой рынком потребительской ценности товаров. Полученные научные результаты будут полезны, в первую очередь, исследователям проблематики маркетинговой эффективности, а также менеджерам компаний различного уровня, маркетологам и собственникам бизнеса.
Description
Keywords
споживач, споживання, результативність, результатна решітка, додана вартість, управління підприємством, consumer, consumption, performance, result matrix, value added, corporate management, потребитель, потребление, результативность, результатная решетка, добавленная стоимость, управление предприятием
Citation
Павленко А. Ф. Результативність споживання товарів / А. Ф. Павленко, О. І. Олексюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. союз промисловців і підприємців, Ін-т світової екон. і міжнар. відносин НАН України ; редкол.: В. А. Верба (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 37. – С. 182–194.