Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ "Київський нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана"
Abstract
У статті розглянуто сучасний стан відносин підприємств з партнерами та клієнтами, визначено основні проблеми, які стоять на заваді розробки програм лояльності клієнтів, надано пропозицій щодо впровадження відповідних систем спілкування з клієнтами, виходу підприємства на шлях самоорганізації.
The article reviewed the current state of relations between enterprises with partners and customers, the basic problems that hinder the development of customer loyalty programs, provided proposals for the implementation of appropriate systems to communicate with customers and close on a path of self-organization.
Description
Keywords
лояльність клієнтів, самоорганізація підприємства, процеси самонастроювання, система сприйняття підприємства, поведінка підприємства, loyalty, self-organization of the enterprise, the processes of selftuning, the system of perception of the company, the conduct of the enterprise
Citation
Ліхоносова Г. С. Вплив лояльності клієнтів на самоорганізаційні процеси підприємства / Г. С. Ліхоносова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 78–86.