Інформація як об’єкт конкурентної поведінки підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті визначено сутність та основні ознаки інформації. З’ясовано її роль на сучасному етапі економічного розвитку. Проаналізовано стратегічні пріоритети підприємств при виборі інформації для досягнення успіху в конкурентній боротьбі.
The essence and basic characteristics of information are defined in the article. Its role at the current stage of economic development is determined. Strategic priorities of an enterprise are analyzed to achieve success in competition.
Description
Keywords
інформація, інформаційний шум, стратегічні цілі конкурентні переваги, інформаційні потреби, бізнес-стратегія, information, information noise, strategic oblectives, competitive advantage, information needs, business strategy
Citation
Стельмах О. Ю. Інформація як об’єкт конкурентної поведінки підприємства / О. Ю. Стельмах // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 165–171.