Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування

Loading...
Thumbnail Image
Date
2010-09-10
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Автор розглядає фактори впливу на формування політики корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), зокрема, вплив споживачів, а також доводить необхідність орієнтації структури заходів з CSR на специфічні потреби ключових груп стейкхолдерів корпорації.
Author considers the factors of influence on formation of CSR politics, in particular consumers influence, and proves the necessity to comply the structure of CSR activities with specific needs of key stakeholders of corporation.
Description
Keywords
корпоративна соціальна відповідальність (CSR), структура КСВ-заходів, стейкхолдери, «КСВ-зрілість» споживача, corporate social responsibility (CSR), structure of CSR activities, stakeholders, CSR-readiness of consumer
Citation
Черпак А. Є. Політика соціальної відповідальності корпорацій: питання мотивації та формування / А. Є. Черпак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; відп. ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Економіка підприємства: теорія і практика : у 2 ч. – Ч. 2. — С. 180–186.