Методичні принципи складання, контролю та аналізу маркетингового плану комерційного банку
Loading...
Date
2001-05
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Description
Keywords
Citation
Кочетков В. М. Методичні принципи складання, контролю та аналізу маркетингового плану комерційного банку / В. М. Кочетков // Маркетинг: теорія і практика : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 травня 2001 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; редкол.: А. Ф. Павленко (наук. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2001. – С. 99–100. – До 35-річчя кафедри КНЕУ.