Сутність маркетингової стратегії в діяльності переробних підприємств
Date
2011
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті викладено результати аналізу методологічних основ стратегічного планування, визначено його місце та роль у системі управління
підприємством. Розглянуто сутність, цілі й основні особливості маркетингових стратегій підприємств АПК.
The article provides the results of the analysis of the methodological foundations of strategical planning, define its place and role in the management of the enterprise. It considers the nature, purpose and main characteristics of marketing strategy of the agricultural enterprises.
The article provides the results of the analysis of the methodological foundations of strategical planning, define its place and role in the management of the enterprise. It considers the nature, purpose and main characteristics of marketing strategy of the agricultural enterprises.
Description
Keywords
стратегія, маркетингова стратегія, управління підприємством, конкурентоспроможність
Citation
Пшенична М. В. Сутність маркетингової стратегії в діяльності переробних підприємств / М. В. Пшенична // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – № 28: спец. вип. – С. 56–58.