Концепція маркетингу у забезпеченні стабільності транспортної інфраструктури

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015-12
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Впровадження маркетингової концепції управління на транспорті потребує комплексного аналізу транспортного ринку, а саме оцінку його ємності, встановлення тенденцій розвитку, визначення якісних запитів на транспортне обслуговування споживачів, а також вивчення сфер діяльності конкуруючих видів транспорту.
Implementation of the marketing concept of transport management requires an integrated analysis of the transport market, namely the assessment of his capacity, setting trends, identification of quality transport service requests for consumers and study areas competing modes of transport.
Внедрение маркетинговой концепции управления на транспорте требует комплексного анализа транспортного рынка, а именно оценку его емкости, определение тенденций развития, качественных запросов на транспортное обслуживание потребителей, а также изучения сфер деятельности конкурирующих видов транспорта.
Description
Keywords
Citation
Бабаченко Л. Концепція маркетингу у забезпеченні стабільності транспортної інфраструктури / Л. Бабаченко // Антикризове управління економікою України: нові виклики : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15–17 груд. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», каф. макроекон. та держ. упр., Ін-т держ та муніцип. упр. господ. ; редкол.: І. Й. Малий (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 188–189.
Collections