Інститут репутації в аспекті інноваційного розвитку підприємств

Thumbnail Image
Date
2010-04-30
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено значення та суть ділової репутації. Визначені фактори зовнішнього та внутрішнього середовища, що впливають на репутацію підприємства. Визначений взаємозв’язок інноваційного розвитку та репутації. Розглянуто та запропоновано методи, підходи та концепцію формування ділової репутації підприємств в аспекті інноваційних змін.
Description
Keywords
інноваційна діяльність підприємств, ділова репутація, імідж, фактори впливу, системний підхід
Citation
Биконя О. С. Інститут репутації в аспекті інноваційного розвитку підприємтсв / О. С. Биконя // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Спец. вип.: Проблеми сучасної економіки та інституціональна теорія. – С. 456–465.