Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі)

Loading...
Thumbnail Image
Date
2003-01-29
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Description
Keywords
Citation
Турчанінова В. Є. Типологія труднощів як один зі способів раціоналізації процесу навчання іноземної мови (на прикладі мовленнєвих кліше у французькому діалозі) / В. Є. Турчанінова // Навчальні інновації та їхній вплив на якість університетської освіти : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 29 січ. 2003 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ; редкол.: С. В. Степаненко, В. М. Колот, О. О. Субіна, Т. В. Гуть. – Київ : КНЕУ, 2003. – С. 226–227.