Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглядаються актуальні проблеми і можливості зростання якості освіти, підвищення компетентності фахівців технологічних спеціальностей.
В статье рассматриваются актуальные проблемы и возможности роста качества образования, повышения компетентности специалистов технологических специальностей.
Description
Keywords
маркетинг, ринкове мислення, професійна підготовка, творчість, маркетинг, рыночное мышление, профессиональная подготовка, творчество
Citation
Гаркавенко С. С. Формування маркетингового мислення в процесі підготовки фахівців технологічних спеціальностей / С. С. Гаркавенко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 427–438.