Управління локальними брендами

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011-05
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Висвітлюються теоретичні аспекти поняття бренд, його особливості впливу на цільового споживача. Показано відмінність таких понять, як торгова марка, бренд та бренбинг. Досліджено особливості маркетингового забезпечення управління локальними брендами на ринку мінеральних вод.
Освещаются теоретические аспекты понятия бренд, его особенности влияния на целевого потребителя. Показано отличие таких понятий как торговая марка, бренд и брендинг. Исследованы особенности маркетингового обеспечения управления локальными брендами на рынке минеральных вод.
Description
Keywords
торгова марка, бренд, брендінг, споживач, підприємство, товар, поведінка споживачів, ринок, маркетинг, торговая марка, брендинг, потребитель, предприятие, поведение потребителей, рынок
Citation
Савич О. П. Управління локальними брендами / О. П. Савич, С. В. Фертюк // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 216–226.