Маркетинг у сучасних теоріях фірми

Loading...
Thumbnail Image
Date
2011
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Донецький національний університет
Abstract
Досліджено представлені у спеціальній літературі теорії фірми з позиції посилення теоретичного базису маркетингової науки. Обґрунтовано напрямки створення нової теорії фірми, у якій чільне місце повинно належати маркетинговій складовій системі управління економічною організацією, яка функціонує в турбулентному ринковому середовищі.
Theories of a firm, which are presented in the special literature, are investigated from positions of theoretical basis of modern marketing science theory strengthening. Directions of a new theory of a firm creation, in which the main place must belong to marketing component of economic organization’s management system, which is functionig within a turbulent market environment, are grounded.
Исследованы представленные в специальной литературе теории фирмы с позиции усиления теоретического базиса маркетинговой науки. Обоснованы направления создания новой теории фирмы, в которой главное место должно принадлежать маркетинговой составляющей системы управления экономической организацией, которая функционирует в турбулентной рыночной среде.
Description
Keywords
маркетинг, менеджмент, система управління, фірма, теорія фірми, marketing, management, management system, firm, theory of a firm, маркетинг, менеджмент, система управления, фирма, теория фирмы
Citation
Федорченко А. В. Маркетинг у сучасних теоріях фірми / Федорченко А. В. // Вісник Донецького університету. Сер. В: Економіка і право : зб. наук. пр. / [редкол.: Р. Ф. Гринюк (голов. ред.) та ін.]. – Донецьк, 2011. – Спецвип., т.1. – С. 150–154.