Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянута сутність та значення бренду та бренд-менеджменту в діяльності підприємства, визначені характеристики бренду та запропонована узагальнена концепція бренду.
Description
Keywords
Citation
Норіцина Н. І. Бренд-менеджмент як складова успішної діяльності підприємства / Н. І. Норіцина // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 92–97. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.