Бізнес-імідж комерційних банків України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2006-03
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто засоби створення бізнес-іміджу комерційних банків. Визначено ключові факторів успіху виходу на цільові клієнтські сегменти і принципи створення ефективної системи продажів.
The article discusses the means of creating the business image of commercial banks. The paper identifies the key success factors of the yield on the target customer segments and the principles of creation of effective system of sales.
Description
Keywords
Citation
Могуновський Д. З. Бізнес-імідж комерційних банків України / Д. З. Могуновський // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 23–24 берез. 2006 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – С. 169–170. – До 100-річчя Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
Collections