Трансферно-інверсійна модель оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів вищих навчальних закладів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський університет імені Бориса Грінченка
Abstract
У статті розглядаються концептуальні підходи до створення трансферно-інверсійної моделі оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів (ІНСС) на основі змістовного, процесуального, методологічного, технологічного рівнів дослідження. Здійснено аналіз проблеми оптимізації ІНСС; обгрунтовано сутність поняття «трансферно-інверсійна модель», яка є одним із напрямків наукової організації навчальної діяльності студентів та підвищення якості їх професійної підготовки.
Description
Keywords
Citation
Борисенко Л. Л. Трансферно-інверсійна модель оптимізації індивідуальних навчальних стилів студентів вищих навчальних закладів / Л. Л. Борисенко // Педагогічний процес: теорія і практика : наук. журн. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка ; редкол.: С. Сисоєва (голов. ред.) [та ін.]. – Київ, 2007. – № 1. – С. 6–13.