Особливості організації індивідуально-консультативної роботи з урахуванням індивідуальних навчальних стилів студентів
Files
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Київський університет імені Бориса Грінченка
Abstract
У статті розглядаються особливості індивідуально-консультативної роботи (ІКР), які полягають у створенні дидактичних умов для ефективної самоорганізації, самоуправління навчально-пізнавальної діяльності студентів з різними індивідуальними навчальними стилями (ІНСС); розглянуті типології ІНСС за різними ознаками та компонентами, які необхідно
враховувати у процесі організації, здійснення ІКР як викладачам, так і
студентам.
В статье рассматриваются особенности организации индивидуально-консультативной работы (ИКР), которые состоят в создании диаклических условий для эффективной самоорганизации, самоуправления учебно-познавательной деятельности студентов с разными индивидуальными учебными стилями (ИУСС); рассмотрены типологии ИУСС по различным признакам и компонентам, которые необходимо учитывать в процессе организации, осуществления ИКР как преподавателям, так и студентам.
В статье рассматриваются особенности организации индивидуально-консультативной работы (ИКР), которые состоят в создании диаклических условий для эффективной самоорганизации, самоуправления учебно-познавательной деятельности студентов с разными индивидуальными учебными стилями (ИУСС); рассмотрены типологии ИУСС по различным признакам и компонентам, которые необходимо учитывать в процессе организации, осуществления ИКР как преподавателям, так и студентам.
Description
Keywords
Citation
Борисенко Л. Особливості організації індивідуально-консультативної роботи з урахуванням індивідуальних навчальних стилів студентів / Л. Борисенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : наук.-метод. журн. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка ; редкол.: С. Сисоєва (голов. ред.) [та ін.]. – Київ, 2007. – Вип. 1–2. – С. 91–99.