Соціальний капітал як чинник успішної діяльності підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Успіх підприємства у будь-якій сфері діяльності залежить не тільки від забезпечення ресурсами і їх якісних характеристик, а й від соціальної єдності колективу, доброзичливого ставлення один до одного, взаємопорозуміння і взаємодопомоги, всього того, що визначається як складові соціального капітулу. Соціальний капітал не має предметної форми виразу, проте він є продуктивним по своїй суті, так як позитивно налагоджені взаємовідносини в колективі виступають додатковим енергетичним ресурсом, що проявляється у більш високих результатах діяльності підприємства.
The success of the enterprise in any field depends not only on providing resources and their quality, but also on social cohesion team, friendly to each other, mutual understanding and mutual assistance, all that is defined as components of the social chapter. Social capital has no substantive forms of expression, but it is inherently productive, as the positive relationship established in the collective acts as an additional energy source, which is manifested in the higher performance of the company.
Description
Keywords
Citation
Семенов М. Г. Соціальний капітал як чинник успішної діяльності підприємства / М. Г. Семенов // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 87–89.