Особливості моделювання стратегічного інноваційного розвитку організацій споживчої кооперації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто питання побудови моделі стратегічного інноваційного розвитку організацій споживчої кооперації. Визначено базові принципи моделі з врахуванням особливостей функціонування підприємств споживчої кооперації.
This article deals with the problems of forming the model of strategic and innovative development. The basic principles of this model were selected with provision for particularities of enterprises of consumer cooperation.
Description
Keywords
Citation
Вергал К. Ю. Особливості моделювання стратегічного інноваційного розвитку організацій споживчої кооперації / К. Ю. Вергал // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 216–219.
Collections