Бенчмаркінг як сучасний метод стратегічно орієнтованих маркетингових досліджень

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглядається бенчмаркінг як сучасний маловитратний метод маркетингових досліджень, що дозволяє підприємству сформувати стратегію розвитку на основі аналізу досвіду успішних фірм.
Benchmarking is considered as the contemporary method of studies of marketing, which makes it possible for enterprise to form strategy of development on the basis of the analysis of the experience of successful firms.
Description
Keywords
Citation
Кузнєцова М. А. Бенчмаркінг як сучасний метод стратегічно орієнтованих маркетингових досліджень / М. А. Кузнецова, І. С. Чупріна // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 275–278
Collections