Педагогічні умови підвищення результативності ділової гри в навчанні студентів іншомовному спілкуванню
Loading...
Date
2016-03-15
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Навчання, побудоване на ігровому підході до організації навчальних занять, розглядається як ефективний вид навчально-пізнавальної діяльності. Розглянуто сукупність педагогічних умов, які зумовлюють підвищення результативності ділової гри в підготовці студентів до іншомовного професійного спілкування.
A gaming approach to the teaching of foreign languages is regarded as an effective form of teaching and educational process. The set of pedagogic conditions which improves the effectiveness of a business game in the process of preparation of students for the professional communication in a foreign language is examined in the article.
A gaming approach to the teaching of foreign languages is regarded as an effective form of teaching and educational process. The set of pedagogic conditions which improves the effectiveness of a business game in the process of preparation of students for the professional communication in a foreign language is examined in the article.
Description
Keywords
педагогічні умови, підвищення результативності, ділова гра, професійне іншомовне спілкування, pedagogic conditions, increase of effectiveness, business game, professional communication
Citation
Друзь Г. М. Педагогічні умови підвищення результативності ділової гри в навчанні студентів іншомовному спілкуванню / Г. М. Друзь // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2016 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 148–150.