Вплив інфраструктурної діяльності на формування підвищеної споживчої вартості продукції на молокопереробних підприємствах

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто методичні аспекти стратегічних оцінок діяльності підприємства, орієнтованого на ринкові умови господарювання та використання міжнародного досвіду. Розглядаються об’єкти організації бухгалтерського обліку, економічного контролю й аналізу за умов сучасного розвитку економіки України. Розглянуто вплив інфраструктурної діяльності на формування підвищеної споживчої вартості продукції, яка поставляється, та послуг і відповідно на формування їх загальної вартості (ціни) збільшується завдяки іншій об’єктивній тенденції, яка пов’язана з світовою глобалізацією.
The methodical aspects of strategic estimations of activity of enterprise, manage and use of international experience oriented to the conditions of markets are considered. The article deals with the influence of infrastructure activity on the formation of the increased consumer value of supplied products and services and, accordingly, on the formation of their total value (prices), is increased due to another objective trend that is associated with global globalization.
Description
Keywords
Citation
Семеняка А. А. Вплив інфраструктурної діяльності на формування підвищеної споживчої вартості продукції на молокопереробних підприємствах /. А. А. Семеняка // Економіка підприємства: теорія та практика : зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13–14 берез. 2008 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – С. 460–463.