Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто особливості формування стратегічного підходу до процесу ціноутворення з урахуванням особливостей конкурентного середовища та процесу реалізації продукції в умовах конкурентного ринку. Визначено загальні принципи підходу підприємств до формування ціни у нестабільному та складному маркетинговому середовищі. Досліджено інструментарій прийняття стратегічних управлінських рішень в процесі формування маркетингової цінової політики.
Description
Keywords
ціна, конкурентоспроможність продукції, конкурентне середовище, ринок
Citation
Подмешальська Ю. В. Стратегічний підхід до формування ціни в умовах конкурентного середовища / Ю. В. Подмешальська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 226–233.
Collections