Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства
Loading...
Date
2009-03-19
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Викладено теоретичні положення сутності ціннісно орієнтованого управління як концепції спрямованої на вирішення
завдання максимізації цінності підприємствами для соціоекономічної системи. Представлено результати досліджень методичних основ формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства.
Description
Keywords
ціннісно орієнтоване управління, туризм, туристичне підприємство, соціоекономічна система, споживча цінність, соціоекономічна цінність, модель вимірювання цінності
Citation
Бойко М. Г. Ціннісноорієнтоване управління: методичні основи формування моделей вимірювання цінності туристичного підприємства / М. Г. Бойко // Формування ринкової економіки: зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. – 22. – С. 170–178.