Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості

Thumbnail Image
Date
2009-06-25
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розкрито питання, пов’язані з вирішенням науково-практичної проблеми розвитку наукових підходів щодо обґрунтування основних положень створення і практичної реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу на промислових підприємствах, як спеціалізованої системи комплексного маркетингового управління: сформульовано узагальнене поняття «організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства» та розкрито мету його застосування, як спеціалізованої системи управління підприємством.
Description
Keywords
організаційно-економічний механізм маркетингу, промислове підприємство, маркетингове управління, сутність механізму та його мета
Citation
Ткач В. М. Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості / В. М. Ткач, Т. В. Ляденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 249–259.