Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України

Loading...
Thumbnail Image
Date
2008
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглядаються проблеми створення та функціонування маркетингових підрозділів підприємства в сучасних умовах господарювання та пропонуються шляхи його удосконалення.
Description
Keywords
маркетинговий підрозділ, маркетинг-менеджмент, структура управління, корегувальні заходи
Citation
Голіцин А. М. Проблеми створення і функціонування маркетингових підрозділів на підприємствах України / А. М. Голіцин, Н. В. Тітова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 19. – С. 117–123.