Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів

Loading...
Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В роботі розглядаються можливості та ризики просування молокопродукції різних типів переробних підприємств, на базі маркетингової співпраці з торговельними організаціями щодо забезпечення результативної взаємодії зі споживачами і довгострокової конкурентоспроможності.
Description
Keywords
стратегія, бренд, споживач, маркетинг, молокопродукція
Citation
Шафалюк О. К. Торговельні марки в маркетингових стратегіях взаємодії зі споживачами на ринках молочних товарів / О. К. Шафалюк // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 20–21. – С. 198-207.