Маркетинг інтелектуальних продуктів і послуг

Thumbnail Image
Date
2007
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
В статті розглядаються питання маркетингу освітніх послуг, маркетинг організаційного капіталу, маркетинг консультаційних послуг.
Description
Keywords
освітні послуги, маркетинг, товар, послуги
Citation
Пилипчук В. П. Маркетинг інтелектуальних продуктів і послуг / В. П. Пилипчук, О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Вип. 17. – С. 184–195.