Особливості різновидів сучасного маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто сутність окремих варіантів сучасного маркетингу і дана критична оцінка їх назв. Сформульовано пропозиції щодо удосконалення термінології, застосовуваної при визначенні різновидів маркетингу.
Substance of some variants of the modern marketing is examined and cutoff score of their names is given. Suggestions considering updating the terminology applied for definition of marketing varieties are put forward.
Рассмотрено суть отдельных вариантов современного маркетинга и дана критическая оценка их названий. Сформулированы предложения по совершенствованию терминологии, применяемой при определении разновидностей маркетинга.
Description
Keywords
маркетинг, види маркетингу, партнерський маркетинг, ІТ-маркетинг, маркетингова термінологія, marketing, marketing varieties, partnership marketing, IT- marketing, marketing terminology, маркетинг, виды маркетинга, партнерский маркетинг, ИТ-маркетинг, маркетинговая терминология
Citation
Дайновський Ю. А. Особливості різновидів сучасного маркетингу / Ю. А. Дайновський // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 15–25.