Маркетинг — освіта в приватних вищих навчальних закладах України: сучасні сценарії розвитку

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто актуальні проблеми маркетинг-освіти в часи економічного спаду та невизначеності. Особливу увагу приділено методичним підходам і практичним рекомендаціям до формування стратегії розвитку приватних вищих навчальних закладів на основі розробки відповідних сценаріїв. Наведено схему дій приватних навчальних закладів у період соціально-економічної та фінансової кризи.
The article is about the current problems of marketing education in times of recession and uncertainty. Special attention is focused on methodical approaches and practical recommendations for strategy development of private higher education institutions through the development of relevant scenarios. The scheme below shows the actions of the private higher education institutions during the socioeconomic and financial crisis.
Description
Keywords
Citation
Луцій О. П. Маркетинг — освіта в приватних вищих навчальних закладах України: сучасні сценарії розвитку / О. П. Луцій // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 51–58.