Маркетингові підходи до формування товарного асортименту як дієвий спосіб успішного розвитку підприємства

Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Дана стаття присвячена не новому підприємству, а підприємству зі сторічною історією існування і славними традиціями виноробства, підприємству, яке має багатий досвід виживання в умовах перебудови країни і економічних криз. У статті проведено аналіз маркетингової товарної політики ПрАТ «Одесавинпром» і розроблено рекомендації щодо покращення асортиментної політики.
This article focuses not a new company, and the company of a hundred years of existence and glorious traditions of winemaking company, which has extensive experience of survival in the restructuring of the country and economic crises. The article analyzes the marketing commodity policy «Odesavinprom» and recommendations for improving product policy.
Данная статья посвящена не новому предприятию, а предприятию со столетней историей существования и славными традициями виноделия, предприятию, которое имеет богатый опыт выживания в условиях перестройки страны и экономических кризисов. В статье проведен анализ маркетинговой товарной политики ЧАО «Одессавинпром» и разработаны рекомендации по улучшению ассортиментной политики.
Description
Keywords
ПрАТ «Одесавинпром», маркетингова товарна політика, вино, асортимент, продукція, Odesavinprom, marketing commodity policy, wine, range, products, ЧАО «Одессавинпром», маркетинговая товарная политика, вино, асортимент, продукция
Citation
Голодонюк О. М. Маркетингові підходи до формування товарного асортименту як дієвий спосіб успішного розвитку підприємства / О. М. Голодонюк, В. В. Мільчева // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 186–197.