Екологічна маркетингова система підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Зроблено аналіз досліджень і публікацій провідних науковців з екомаркетингу, розглянуто основні фактори використання механізму екомаркетингу. Екомаркетинг є важливим інструментом коригування сучасної виробничої поведінки підприємства. Вічизняні підприємства повинні бути налаштовані на сучасні вимоги виробництва, підтримку екологічної безпеки та задіяні в реалізації екомаркетингу в Україні. За результатами аналізу систематизовано перелік екологічних послуг та алгоритм екологічного маркетингу на підприємстві.
The analysis of researches and publications of leading scientists from the ecological marketing, the main factors for the use of ecomarketing. Environmental marketing is an important tool for the correction of the modern industrial enterprise behavior. The enterprise must be configured to the modern requirements of production, maintenance of ecological safety and involved in the implementation of ecomarketing in Ukraine. According to the analysis of systematized list of environmental services and the algorithm of environmental marketing in the enterprise.
Сделан анализ исследований и публикаций ведущих ученых из екомаркетингу, рассмотрены основные факторы использования механизма екомаркетингу. Экомаркетинг является важным инструментом корректировки современной производственной поведения предприятия. Вічизняні предприятия должны быть настроены на современные требования производства, поддержание экологической безопасности и задействованы в реализации екомаркетингу в Украине. По результатам анализа систематизированы перечень экологических услуг и алгоритм экологического маркетинга на предприятии.
Description
Keywords
маркетинг, екологічний маркетинг, промислове підприємство, споживач, середовище, marketing, environmental marketing, industrial enterprise, consumer, environment, маркетинг, экологический маркетинг, промышленное предприятие, потребитель, середа
Citation
Поліщук В. М. Екологічна маркетингова система підприємства / В. М. Поліщук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 279–286.