Розвиток підприємств в контексті соціально-орієнтованого маркетингу

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті досліджено один із напрямів розвитку підприємства в соціальному аспекті маркетингу — соціальна відповідальність бізнесу, що є складовою іміджу. Охарактеризовано концепцію соціально-орієнтованого маркетингу, причини її розповсюдження, напрями та технології бізнесу в межах цієї концепції. Визначено поняття іміджу підприємства, його внутрішні та зовнішні складові. Доведено, що одним з основних чинників, що впливає на імідж підприємства, є соціальна відповідальність бізнесу.
Social responsibility of business is a component of the company image and direction of development in social marketing are analyzed in the article. The concept of socially oriented marketing, reasons its distribution, trends and business technologies are characterized in the framework of this concept. The notions of the enterprise image, its internal and external components are defined. It is proved that one of the main factors that affect the image is the social responsibility of business.
В статье исследуется одно из направлений развития предприятий в социальном аспекте маркетинга — социальная ответственность бизнеса, которая является составляющей имиджа. Охарактеризована концепция социально-ориентированного маркетинга, причины ее распространения, направления и технологии бизнеса в рамках этой концепции. Определено понятие имиджа предприятия, его внутренние и внешние составляющие. Доказано, что одним из основных факторов, влияющих на имидж предприятия, является социальная ответственность бизнеса.
Description
Keywords
маркетинг, підприємство, концепція, соціально відповідальний бізнес, імідж, соціально-орієнтований маркетинг, розвиток, конкурентні переваги, суспільство, marketing, company, concept, socially responsible business, image, socially-oriented marketing, development, competitive advantages, company, маркетинг, предприятие, концепция, социально ответственный бизнес, имидж, социально-ориентированный маркетинг, развитие, конкурентные преимущества, общество
Citation
Белявцев М. І. Розвиток підприємств в контексті соціально-орієнтованого маркетингу / М. І. Белявцев, А. М. Зайцева // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 425–435.