Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі

Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто можливості використання властивостей Інтернету в маркетинговій практиці суб’єктів інтернет-торгівлі. Проаналізовано основні відмінності середовища мережі від традиційних засобів інформації в розрізі різних моделей комунікації та маркетингового впливу на цільову аудиторію. Визначено напрями адаптації моделі «багато хто до багатьох» для забезпечення маркетингової взаємодії в мережі.
The article considers the possibility of using the Internet properties in marketing practice of e-commerce subjects. There is analysis the main differences of network environment from traditional media in the context of different communication models and marketing impact on a target audience. Directions of the adaptation model «many to many» for marketing interaction into the network is determined.
В статье рассмотрены возможности использования свойств Интернета в маркетинговой практике субъектов интернет- торговли. Проанализированы основные отличия среды сети от традиционных средств информации в разрезе различных моделей коммуникации и маркетингового воздействия на целевую аудиторию. Определены направления адаптации модели «многие ко многим» для обеспечения маркетингового взаимодействия в сети.
Description
Keywords
маркетингова діяльність, Інтернет, суб’єкти інтернет-торгівлі, властивості мережі, моделі комунікації, маркетингова взаємодія, marketing activities, Internet, of e-commerce, network model of communication, marketing interaction, маркетинговая деятельность, Интернет, субъекты интернет-торговли, свойства сети, модели коммуникации, маркетинговое взаимодействие
Citation
Бойчук І. В. Адаптація маркетингової діяльності субєктів Інтернет-торгівлі до властивостей мережі / І. В. Бойчук // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 5–14.