Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Authors
Романенко, Лариса Федорівна
Романенко, Лариса Фёдоровна
Ординський, В. І.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто основні методи та інструменти Інтернет-реклами та особливості проведення рекламних компаній в Інтернет, надано рекомендації щодо використання Інтернет-реклами вітчизняними підприємствами для успішного просування продукції у віртуальному середовищі.
Description
Keywords
Інтернет-маркетинг, Інтернет-реклама, просування продукції, таргетинг, медіа вимір, трафік
Citation
Романенко Л. Ф. Інтернет-реклама: тенденції розвитку та особливості використання в Україні / Л. Ф. Романенко, В. І. Ординський // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 54–60.