Практичні аспекти використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності виробничого підприємства

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
У статті розглянуто маркетингову діяльність, охарактеризовано основні види інформаційних технологій, які використовуються в маркетингових процесах підприємства. Вивчено досвід здійснення маркетингової діяльності білоруським ВАТ «Волковысский мясокомбинат» та проаналізовано використання інформаційних технологій у його процесах. Розроблено інформаційні продукти, які мають на меті підвищити ефективність маркетингової діяльності підприємства, його конкурентоспроможність і раціональність використання інформаційних технологій у маркетингових процесах.
The article considers the marketing activity and describes the main types of information technologies used in marketing processes of an enterprise. It is studied the experience of the marketing activity conducted by Belorussian JSK «Volkovysskij miasokombinat» and analyzed the using of information technologies in its processes. It is developed information products which are intended to increase the effectiveness of marketing activity of the company, its competitiveness and rational use of information technologies in the marketing processes.
В статье рассмотрена маркетинговая деятельность, охарактеризованы основные виды информационных технологий, используемых в маркетинговых процессах предприятия. Изучен опыт осуществления маркетинговой деятельности белорусского ОАО «Волковысский мясокомбинат» и проанализировано использование информационных технологий в его процессах. Разработаны информационные продукты, цель которых повысить эффективность маркетинговой деятельности предприятия, его конкурентоспособность и рациональность использования информационных технологий в маркетинговых процессах.
Description
Keywords
база даних, інформаційні технології, маркетингова діяльність, маркетингова інформація, рекламно-інформаційний продукт, database, information technology, marketing activity, marketing information, advertising and information product, база данных, информационные технологии, маркетинговая деятельность, маркетинговая информация, рекламно-информационный продукт
Citation
Романишин Ю. Л. Практичні аспекти використання інформаційних технологій у маркетинговій діяльності виробничого підприємства / Ю. Л. Романишин, О. В. Лаба // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 44–54.