Бенчмаркінг як методологічна основа маркетингового впливу на розвиток туристичних підприємств

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено актуальні проблеми використання бенчмаркінгу туристичними підприємствами для забезпечення стабільного розвитку. Розглянуто структурні характеристики, форми, етапи та місце бенчмаркінгу у формування маркетингових стратегій туристичного підприємства.
The article studies the actual problems of the use of benchmarking tourism enterprises for sustainable development. The paper considers structural characteristics, forms, stages and the place of benchmarking in the formation of marketing strategies in tourism enterprises.
Исследованы актуальные проблемы использования бенчмаркинга туристическими предприятиями для обеспечения стабильного развития. Рассмотрены структурные характеристики, формы, этапы и место бенчмаркинга в формирование маркетинговых стратегий туристического предприятия.
Description
Keywords
маркетинг, бенчмаркінг, туристичний маркетинг, маркетингові стратегії, туристична галузь, туристичне підприємств, послуга, marketing, benchmarking, tourism marketing, marketing strategies, tourism industry, tourism enterprises, service, маркетинг, бенчмаркинг, туристический маркетинг, маркетинговые стратегии, туристическая отрасль, туристическое предприятие, услуга
Citation
Бобрицька Н. Д. Бенчмаркінг як методологічна основа маркетингового впливу на розвиток туристичних підприємств / Н. Д. Бобрицька, О. В. Кирилова // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 91–98.