Післяпродажний сервіс — ключовий фактор конкурентоспроможності автовиробників

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Сучасний глобальний ринок легкових автомобілів є основою економіки світу. Автомобільний ринок є значною частиною як глобального товарного ринку, так і ринку України. Ринок автомобілів є одним з найконкурентніших ринків, і саме тут впроваджуються всі інновації та технології, як у менеджменті, у маркетингу, так і і виробництві.
The modern car market is the basis as the global economy. Car market is the most competitive market among others, so only here most innovations and technologies are implemented in marketing, management and production.
Современный глобальный рынок легковых автомобилей является основою экономики мира. Автомобильный рынок составляет значительную часть как глобального товарного рынка, так и рынка Украини. Рынок автомобилей является одним из наиболее конкурентных рынков, и именно здесь внедряются все инновации и технологии, как в менеджменте, так и в маркетинге и производстве.
Description
Keywords
глобальна економіка, ринок легкових автомобілів, післяпродажне обслуговування, запасні частини, global economy, car market, after sales service, spare parts, глобальная экономика, рынок легкових автомобилей, послепродажное обслуживание, запасные части
Citation
Савич О. П. Післяпродажний сервіс — ключовий фактор конкурентоспроможності автовиробників / О. П. Савич // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 2. – С. 207–217.