Управління талантами як інструмент формування бренду роботодавця

Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Метою написання статті визначено тему управління талантами, що тісно пов’язана з проблематикою відтоку найбільш професійних кадрів з ІТ-галузі, які шукають перспективи для подальшого розвитку. Умови, які створюють роботодавці та реалії ринку праці, спонукають талановиті кадри частіше змінювати місце роботи, а також шукати можливостей для працевлаштування за кордоном. Таким чином, знижується ефективність і продуктивність роботи на корпоративному рівні, що стає одним із чинників, який гальмує зростання ВВП країни та розвиток економіки в цілому. Напрямок управління персоналом характеризує дії та інструментарій роботодавців, що направлений на адаптацію, стимулювання та збереження найцінніших кадрів, як процес управління талантами. Досліджуючи тему формування бренду компанії як роботодавця на ринку праці, автор окрему увагу приділяє питанню роботи з талантами, а саме управління ними. Аналізуючи основні фактори, які українці перш за все пов’язують з бажанням змінити місце роботи та проживання, досліджуються питання внутрішньої мотивації та перспектив для подальшого розвитку кар’єри. Резюмуючи, у статті запропоновано перелік інструментів для ефективного управління талантами в українських компаніях в умовах сучасного інформаційного середовища.
The article highlights the topic of talent management, which is closely linked with the problems of the outflow of the most professional staff from IT industry, while they are searching the prospects for further development. Conditions established by the employers and the realities of the labor market, drive talented personnel frequently change their job place, as well as searching the opportunities to work abroad. Thus, the efficiency and productivity are reducing at the corporate level, and it becomes one of the factors that stop the growth of gross national product and overall economic development. Personnel management characterizes the employer’s actions and tools that focus on adaptation, promotion and saving the most valuable human resources, as the talent management process. Exploring the direction of the company’s brand as an employer formation, the author pays a special attention to the issue of talent management. Analyzing the main factors that Ukrainians are primarily associated with the desire to change the place of work and residence, it explores issues of internal motivation and prospects for further career development. In summary, the article provides a list of tools for effective talent management in Ukrainian companies in today’s information society.
Целью написания статьи определено тему управления талантами, которая тесно связана с проблематикой оттока наиболее профессиональных кадров из ИТ-сферы, находясь в поисках перспектив для дальнейшего развития. Условия, которые создают работодатели и реалии рынка труда, побуждают талантливые кадры чаще менять место работы, а также искать возможности для трудоустройства за границей. Таким образом, уменьшается эффективность и продуктивность работы на корпоративном уровне, что становится одним из факторов, который тормозит рост ВВП страны и развитие экономики в целом. Направление управления персоналом характеризует действия и инструментарий работодателей, которые направлены на адаптацию, стимулирование и сохранение наиболее ценных кадров, как процесс управления талантами. Исследуя тему формирования бренда компании как работодателя на рынке труда, автор отдельное внимание уделяет вопросу роботы с талантами, а именно управления ними. Анализируя основные факторы, которые украинцы в первую очередь связывают с желанием сменить место работы и проживания, исследуются вопросы внутренней мотивации и перспектив для дальнейшего развития карьеры. Резюмируя, в статье предложен перечень инструментов для эффективного управления талантами в украинских компаниях в условиях современного информационного общества.
Description
Keywords
управління талантами, бренд роботодавця, трудова міграція, внутрішня мотивація, talent management, employer branding, labor migration, internal motivation, управление талантами, бренд работодателя, трудовая миграция, внутренняя мотивация
Citation
Нефьодова К. А. Управління талантами як інструмент формування бренду роботодавця / К. А. Нефьодова // Соціально-трудові відносини: теорія і практика : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України ; ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; Ін-т соц.-труд. відносин ; редкол.: А. М. Колот (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – Вип. 2. – С. 279–285.