Маркетингові ресурси підвищення конкуренто- спроможності фармацевтичних підприємств України

Thumbnail Image
Date
2006-01-01
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Стаття присвячується проблемам маркетингу фармацевтичних підприємств. Розглянута система засобів фармацевтичного маркетингу.
Description
Keywords
маркетингові ресурси підприємства, фармацевтичний маркетинг, соціально-відповідальний маркетинг, маркетинг-мікс
Citation
Камишніков Р. В. Маркетингові ресурси підвищення конкуренто- спроможності фармацевтичних підприємств України / Р. В. Камишніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Вип.15. – С. 86–102.