Стажування викладачів вишів: реальність чи профанація?

Abstract
Стаття присвячена проблемі професійного самовдосконалення викладачів вишу. Обґрунтовується значущість професійного самовдосконалення для викладачів. Акцентується на ролі університету у системі професійного самовдосконалення викладачів.
The article is devoted to the problem of university teachers’ professional self-perfection. The significance of professional self-perfection for teachers is substantiated. The importance of the university in the system of teacher’s professional self-perfection is emphasized.
Description
Keywords
педагогічна майстерність, професійне самовдосконалення викладача, pedagogical skills, professional self-perfection of teachers
Citation
Дибкова Л. М. Стажування викладачів вишів: реальність чи профанація? / Л. М. Дибкова, Е. О. Остапенко // Антикризовий розвиток соціальних та економічних процесів в умовах глобалізації : матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, Буча, квіт., 2014 р.) / ПВНЗ «Укр. гуман. ін-т» ; редкол.: Р. В. Болдирев (голова) [та ін.]. – Київ : Міленіум, 2014. – С. 84–86.