Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ

Loading...
Thumbnail Image
Date
2015
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Інститут інноваційних технологйі і змісту освіти
Abstract
Стаття присвячена проблемі розробки методики викладання навчальних дисциплін у ВНЗ. Обґрунтовується значущість попереднього науково-обґрунтованого аналізу методів проведення структурних компонентів навчального процесу сучасного вишу: лекцій, практичних та самостійних робіт. Доведено важливу роль педагогічної компетентності при проектуванні методик.
The article is devoted to the problem of development of teaching methods of academic disciplines in high school. The significance of the importance of preliminary analysis science-based methods of conducting the structural components of the educational process in the modern university (the lectures, the practical and independent works) are grounded. An important role of the teachers’ pedagogical competence in the design of learning methods is substantiated in the article.
Статья посвящена проблеме разработки методики преподавания учебных дисциплин в вузах. Обосновывается значимость научно-обоснованного анализа методов проведения структурных компонентов учебного процесса современного вуза: лекций, практических и самостоятельных работ. Доказано важную роль педагогической компетентности при проектировании методик.
Description
Keywords
активна навчальна діяльність, взаємодія, критерії оцінювання, особистісний саморозвиток, швидкий зворотній зв’язок, active learning activities, criteria for evaluating, fast feedback, interaction, personal development, активная учебная деятельность, быстрая обратная связь, взаимодействие, критерии оценивания, личностное саморазвитие
Citation
Дибкова Л. М. Методика викладання професійно-орієнтованих навчальних дисциплін як фактор впливу на навчальні результати студентів ВНЗ / Л. М. Дибкова // Проблеми освіти : наук.-метод. зб. / Ін-т інновац. технол. і змісту освіти ; редкол.: І. О. Вакарчук (голов. ред.) [та ін.]. – Київ : Агроосвіта, 2015. – Вип. 80. – С. 101–106.