Консьюмеризм: морально-етичний вимір

Thumbnail Image
Date
2016
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Запорізька державна інженерна академія
Abstract
У статті аналізується морально-етичний аспект консьюмеризму як суспільного явища. Розглядаються різні підходи до трактування поняття консьюмеризму, становлення концепції консьюмеризму. Робиться висновок про суперечливе трактування сутності консьюмеризму як феномену духовно-економічного життя сучасної людини.
The article examines the moral and ethical dimension of consumerism as a social phenomenon. The article deals with the different approaches to the interpretation of the consumerism concept and to its formation. The work presents a conclusion on the controversial interpretation of consumerism essence as a phenomenon of spiritual and economic life of a modern man.
В статье анализируется морально-этический аспект консьюмеризма як общественного явления. Рассматриваются различные подходы к трактованию понятия консьюмеризма, становление концепции консьюмеризма. Делается вывод о противоречивой трактовке сущности консьюмеризма как феномена духовно-экономической жизни современного человека.
Description
Keywords
консьюмеризм, людина, споживання, духовні потреби, життєві цінності, духовно-економічне буття людини, сonsumerism, human, consumption, spiritual needs, life values, spiritual and economic life of the person, консьюмеризм, человек, потребление, духовные потребности, жизненные ценности, духовно-экономическое бытие человека
Citation
Северин-Мрачковська Л. В. Консьюмеризм: морально-етичний вимір / Л. В. Северин-Мрачковська // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії : зб. наук. пр. / Запор. держ. інж. акад. ; редкол.: В. Г. Воронкова (голова) [та ін.]. – Запоріжжя : ЗДІА, 2016. – Вип. 66. – С. 101–111.