Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів

Thumbnail Image
Date
2006-12-22
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Висвітлюються сучасні проблеми розвитку промислового маркетингу на ринку інвестиційних товарів в умовах індивідуалізації виконуваних замовлень на підприємствах з масовим характером виробництва.
Description
Keywords
маркетинг, ринок інвестиційних товарів, промисловий маркетинг
Citation
Бица В. Й. Технологічні засади маркетингу на ринку інвестиційних товарів / В. Й. Бица, Є. В. Крикавський, І. Петецький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 22–35.