Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків
Loading...
Date
2007-01-19
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розглянуто проблеми стратегічного брендингу з урахуванням специфіки вічизняного ринку, євроінтеграційного вибору України.
Description
Keywords
стратегічний брендинг, ринок, торгова марка
Citation
Мороз Л. А. Стратегічний брендинг в умовах глобалізації ринків / Л. А. Мороз // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 171–177.