Оцінювання роботи викладачів і знань студентів у маркетинг-освіті

Thumbnail Image
Date
2006-12-27
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Розроблені наукові положення оцінювання роботи викладачів і знань студентів у маркетинг-освіти на основі узагальнення вітчизняного та зарубіжного досвіду.
Description
Keywords
знання, студенти, маркетинг-освіта
Citation
Окландер М. А. Оцінювання роботи викладачів і знань студентів у маркетинг-освіті / М. А. Окландер // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 194-210.