Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації

Loading...
Thumbnail Image
Date
2016-10-13
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ДВНЗ «Київський національний університет імені Вадима Гетьмана»
Abstract
Досліджено підходи до визначення терміну інноваційний продукт, розглянуто типологізацію інновацій. Розглянуто оцінювання інноваційного продукту в процесі його комерціалізації.
The article deals with the approaches to definition of the term "innovative product", considers the typology of innovation. The article presents the evaluation of innovative product during its commercialization.
Description
Keywords
інновація, інноваційний продукт, комерціалізація інновацій, innovation, innovative product, commercialization of innovation
Citation
Заріпова А. О. Інноваційний продукт та особливості оцінювання його вартості в процесі комерціалізації / А. О. Заріпова // Економіка підприємства: теорія і практика [Електронний ресурс] : зб. матеріалів VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 13 жовт. 2016 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) [та ін.]. – Електрон. текстові дані. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 69–71. – Назва з титул. екрану.